Monday, July 12, 2010

Kami mahukan rumah sewa di Pekan..ada lagi tak?

Hari ini,saya pergi ke bandar Pekan atas urusan kerja,sepanjang laluan ke Pekan,bermula dari Tanah Putih Pekan,semakin pesat kerja-kerja menaik taraf jalan bandar Pekan.Laluan 2 hala cuma boleh digunakan sehala sahaja.Tanda-tanda Bandar Pekan akan berubah menjadi bandar maju semakin jelas kelihatan.

Di sini saya ingin kongsikan dengan pembaca tentang kain iklan ini.
(Biasa kita lihat,tuan rumah yang buat iklan rumah untuk disewakan)


Apakah maksud iklan ini?Mengikut iklan ini,Pihak Pentadbiran UMP menawarkan kepada sesiapa yang memiliki rumah,dan berhajat untuk menyewakan kepada pelajar UMP boleh hubungi pihak UMP bagi menawarkan rumah-rumah untuk di sewakan kepada pelajar-pelajar.



Kesimpulan yang kita dapat rumuskan di sini adalah,permintaan kediaman di Pekan amat tinggi.Situasi ini terjadi adalah disebabkan oleh kebanjiran pelajar-pelajar UMP apabila Kampus Tetap UMP Pekan siap.Pekerja-pekerja Kilang,Pelajar kolej Automotif Pekan.Mengikut perancangan,pelbagai prasarana akan dibangunkan di Bandar Pekan,ini akan menjurus kepada kepesatan penduduk di Pekan.

Peluang untuk melabur hartanah di Pekan masih terbuka.

1 comment:

  1. yg peliknya punyala banyak rumah kosong tp 1 pun xde letak no fon utk dhubungi... kena btanya jiran tu pun jika bnasib baik dorg tau no fon....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails