Tuesday, July 6, 2010

Makluman





Salam Sejahtera kepada pengunjung blog ini.Terima Kasih di atas kesudian anda semua melawat blog yang tidak seberapa ini.Tujuan saya post entry ini adalah untuk memaklumkan kepada semua,sekiranya anda hendak melihat senarai harga tanah dan premis,sila Klik link di atas yang bertajuk Harga Tanah dan Harga Premis.Saya berbuat demikian untuk memudahkan anda semua untuk melihat senarai harga hartanah tanpa perlu membelek satu persatu page di blog ini.

Sebarang penambahan lokasi dan perubahan harga saya akan kemaskini di page tersebut,anda boleh menyemaknya di situ.Lagi satu,nampak tak link yang bertulis Download?ok,di situ saya akan letakkan borang,dokumen,(berkaitan hartanah) .Anda boleh gunakan borang/dokumen tersebut sekiranya anda terlibat dlm penyewaan Hartanah (seperti premis),Dokumen tersebut lengkap,dan ia mmg digunakan oleh pemilik-pemilik premis sebagai perjanjian kontrak antara pemilik dan penyewa.Ianya di sediakan oleh sahabat saya.

Akhir sekali,war-warkan blog ini kepada rakan-rakan anda,Sumbangan idea dan maklum balas amatlah dihargai.Insan yang baru bertatih seperti saya masih banyak yang perlu di pelajari.Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails